Narsilion „Namarie”

Lady Nott si Sathorys Elenorth sunt doi foarte talentati tineri ce se bucura de o colaborare fructuoasa, inregistrand in 4 ani un demo si trei albume. Nu voi face aici referire la istoria lor sau alte trupe in care canta pentru ca sunt prea multe. Daca “Nelbereth” a fost un material ce anunta ca acest cantec al lunii si al soarelui (denumirea trupei) va fi de luat in seama, cu “Arcadia” toate lucrurile s-au clarificat. Acest album este o mica bijuterie Folk Atmospheric Fantasy Medieval, de o frumusete rapitoare ce extrage ce e mai bun din trupe ca ARCANA, DARK SANCTUARY, LORENNA McKENNITT, DARGAARD sau ENYA. A urmat apoi un nou album,”Namarie”, scos pe la sfarsitul lui 2007, mult mai complex, cu o aura medievala si mai puternica ca pe “Arcadia” insa nu la fel de visator si meditativ.

Privit insa in ansamblu, albumul este cel mai matur dintre toate realizarile, unde flautul si vioara se imbina perfect cu percutiile & synth iar contrastul vocilor contureaza o armonie inspirata. Pacat ca cel de-al treilea membru, Dark Wind s-a retras din trupa dupa doar doua albume, flautul lui fiind un instrument de referinta pentru soundul trupei. Dar chiar si fara, am mare incredere ca noul album care este déjà in lucru va fi peste precedentele, cei doi imbinand cu succes atat activitatile concertistice destul de prezente cu pregatiea noilor piese. Desi veleitatile vocale nu exceleaza, NARSILION domina tocmai prin acest excelent balans dintre o instrumentatie de vis si ritmuri medievale. Sunt tare curios sa-i vad pe scena, mai ales ca folosesc ca si proiectii temele tolkiene, deci un univers fantastic, indefinibil si nelocalizabil pt reperele cotidiene!