IMHOTEP MAGAZINE „issue 7, „Invitation” „

Foarte multi au asociat aceasta revista cu a mea, probabil datorita lungimii interviurilor. Se prea poate. Pentru mine, munca lui Roy este de calitate si am tot respectul pentru ceea ce scrie. Ca uneori mai exagereaza sau poate greseste in detalii, este explicabil… la volumele de pagini scrise, este normal. Sa trec la aceasta „invitatie”… nu este nimic nou, doar coloratura catorva pagini, interviurile sunt la fel de detaliate si captivante, cum ar fi: SOLEFALD, ENSLAVED, KATATONIA, MORBID ANGEL, OPERA IX, NILE, MALEVOLENCE, AGATHODAIOMON, THE BLACK LEAGUE. Avem parte si de un interviu cu RHAPSODY, o trupa care nu prea are legatura cu segmentul de cititori de Metal extrem si la care paginatia este colorata, sa sara in ochi (dupa mine o alegere neinspirata, dar este argumentata prin faptul ca Roy a fost fascinat de ultimul lor album). Pacat, inca o persoana care se va pierde pe calea Metal-ului popular, he, he. Avem peste 200 de recenzii, scrise in aceeasi maniera critica, dar debusolanta pentru mine.
De ce? Pentru ca acum „IMHOTEP” este reprezentat de doua suflete intunecate, adica Roy Kristensen si Sauli Vuoti, dar pe langa ei exista inca alti trei colaboratori! Acest lucru ma irita, pentru ca fiecare vine cu parerea lui, fiecare are alte gusturi… ar trebui ca fiecare sa faca recenzia la album pentru a-mi da seama cat de cat de calitatea albumului. Este ciudat pentru mine dar s-ar putea ca aceasta diversitate a exprimarii critice sa ofere cititorului un spectru mai clar aprofundarii materialelor. Eu raman un conservator. Design-ul este complet schimbat fata de precedentul, acel „cut and paste” fiind inlocuit cu unul decent, relativ simplu (Oskorei Graphics) iar coperta pare a fi una penibila, dar reprezentativa pentru titlul acestui numar. Oricum, cei 5$ merita din toata inima!