BETO VASQUEZ „Infinity”

Daca ar fi sa fiu mai precis, Beto Vasquez provine din Nepal iar popularitatea lui a venit odata cu promotion-ul oferit de cei de la Nems Enterprises. Prezentarea albumului este deosebita iar persoanele invitate pe acest material impresioneaza de la prima privire: Candice Night (BLACKMORE’S NIGHT), Tarja Turunen (NIGHTWISH), Sabine Edelsbacher (EDENBRIDGE), trei voci feminine remarcabile a caror apreciere live s-a bucurat si continua sa se bucure de succes. Insa nu aici se opreste surpriza acestui album, pentru ca de partea cealalta avem invitati instrumentisti de mare valoare cum ar fi Jorg Michael (STRATOVARIUS) si Fabio Liane (RHAPSODY).

Cred ca v-ati dat seama ca stilul acestui grup oscileaza intre Power, Heavy si Progressive Metal, cu o nota puternic atmosferica dar si influente sud-americane traditionale, Beto Vasquez dovedind multa maiestrie si inspiratie. Este un album foarte digerabil, cu un sunet comercial, plin de armonie si ritm, cu keyboard intens si riff-uri Metal, poate un Mike Oldfield in varianta Heavy. Desi nu este stilul dupa care sa ma omor, claritatea inregistrarii si maiestria acestor profesionisti ma determina sa ridic palaria in fata lor! Este o adevarata placere sa asculti ceva usor si comestibil, dar nu foarte mult. Spectrul pozitiv, incarcat parca de culori extrem de vii nu ma caracterizeaza, desi sunetul saxofonului din „Through Times Part III” ma doboara! S-ar putea sa nu fiu eu cel in masura care sa apreciez corect valoarea acestui album dar stiu sigur ca este destul de greu sa infiintezi un proiect muzical in care sa ai de a face cu muzicieni din Nepal, Austria, Anglia, Finlanda sau Italia.