My Dying Bride „An Ode To Woe”

Este clar ca MY DYING BRIDE a devenit un brand din care se pot face si multi bani. Drept dovada, label-ul care i-a sustinut tot timpul le-a oferit un nou contract pentru 3 albume, fara a se lua in considerare acest DVD. Show-ul de aici este de fapt inregistrarea concertului din Aprilie 2007 din Amsterdam, din sala Paradiso, un asa numit templu al muzicii moderne, intrucat are infatisarea unei biserici, in care au cantat pana acum si alte trupe mari, cum ar fi Nick Cave, Nirvana, Sex Pistols sau The Rolling Stones. Personal nu mi s-a parut a fi un concert deosebit, este ceea ce poate sa ne arate MY DYING BRIDE pe scena.

Avantajele DVD-ului sunt textele tuturor pieselor din concert si faptul ca britanicii au facut un melanj reusit intre piesele foarte vechi si cele mai noi, aratandu-ne in 13 secvente adevarata fata a legendarei trupe. La fel de teatral ca si in alte concerte, Aaron are partea lui de savoare, insa, dupa ce vezi mai multe concerte in locatii diferite, ajungi la sentimentul ca in concert totul este repetitiv, tras parca continuu la un copy-paste clasic. Eu i-am vazut la Sibiu anul trecut si mi s-a parut mult mai reusit acel concert. In fine. Un DVD de colectie, intr-un format digipack de exceptie, avand inclus si CD-ul audio cu aceleasi piese, cu un sound si mixaj elegant… ce mai, un material care trebuie sa existe in rafturile voastre! Eu de-abia astept sa-i vad si intr-o noua varianta, adica cu simbolica si mangaietoarea vioara alaturi de restul instrumentelor… Si cred ca nici nu va mai trece mult timp pana atunci.