GORGOROTH „Black Mass Krakow – DVD”

Unul dintre cele mai controversate concerte din intreaga istorie Black Metal! Intr-o tara preponderent catolica, cu un Papa nascut acolo, unde populatia acelei tari urmeaza fara comentarii ritualurile stricte impuse de religie, s-a gasit sa cante o trupa satanista, intr-o perioada de maximum calm. Si ce show au facut norvegienii! Nu a fost destul ca mesajele anticrestine au socat pe toata lumea de acolo! Capetele de oi taiate infipte in niste tarusi pe scena, pline de sange, alaturi de nuduri rastignite au facut din imagistica acestui show un caz de studiat in cursurile de sociologie!
Si implicit conflicte cu organizatiile ce sustin drepturile animalelor! Nici nu a mai contat ca acele capete au fost cumparate de la o macelarie! Ce sa va mai povestesc? Mi-am dorit sa vad acest concert, poate si datorita faptului ca s-a scris foarte mult in jurul lui!

Da, cu o scena apocaliptica, dementa, horror, GORGOROTH a sustinut un concert deosebit, in aceeasi maniera Black Metal, care i-a incantat si extaziat pe fani! Dupa acest concert GORGOROTH a cunoscut si un succes fantastic, fiind acum considerata una dintre cele mai reprezentative trupe ale Black Metal-ului norvegian. Nu amintesc aici de certurile si despartirile dintre trupeti aparute in ultimii ani, pentru ca DVD-ul face referire la concertul din 1 februarie 2004, pe vremea cand componenta trupei era completa si la capacitate maxima. DVD-ul are ca bonus si doua piese dintr-un concert din 2000 din Leipzig, alaturi de un animat meniu, discografie, o galerie foto instigatoare, biografie… Un DVD recomandabil 100% fanilor Black Metal, mai ales ca s-a publicat in doar 5000 de exemplare!