Every Silver Lining Has A Cloud „Every Silver Lining Has A Cloud”

Totul a inceput in seara de 22 septembrie, cand membrii KWOON au sosit la Bucuresti pt Experimental Friday. Bateristul trupei imi spune, printre altele, ca a realizat si el, chiar atunci, un album de debut impreuna cu chitaristul din KWOON si ca e ceva la fel de linistit, dar tot Post-Rock. Imi da albumul care tocmai fusese scos de la tipar si imi recomanda, foarte modest, sa-l ascult cand voi avea timp. Au urmat momente pline cu evenimentul francezilor si cu CECILIA EYES si cateva zile am ramas sub aura celor 2 superbe concerte de la Bucuresti. Imi amintesc intr-un tarziu de acest album, gasit prin multimea de lucruri stranse dupa eveniment, si il pun in masina sa-l ascult. Ei bine, am ramas fascinat pe loc de ceea ce am auzit!

Romantic, melancolic, epic, ambiental, visator, trist, melodic…superb! Este, alaturi de ultimul album CECILIA EYES si de DVD-ul MONO, in topul preferintelor mele Shoegaze/Post-Rock pe 2010! Vocea feminina naratoare dezvolta o aura atmosferica unica iar chitarile prelungi comunica spectaculos cu ruperile de ritm ale bateriei care suna incredibil! Si cand totul pare a se domoli, apare din neant un violoncel pe cat de grav pe atat de apasator, care, alaturi de sample-urile inserate inteligent si de un pian bombastic, contureaza o dimensiune relaxanta unica in acest gen… Albumul a fost autoprodus dar zvonurile pe firul scurt anunta semnarea deja cu o casa de discuri ce respecta underground-ul de calitate.

Imi doresc mult ca acest proiect conceput de Guillaume si Cyrille sa aiba parte de o corecta vizibilitate si sa fie apreciat de cat mai multe persoane doritoare de experiente noi. As fi vrut sa ma apuc sa descriu piesele insa imi dau seama ca orice detaliu oferit acum in plus nu face altceva decat sa tempereze curiozitatea celui ce isi doreste chiar sa-i asculte imediat. Daca va place KWOON, veti digera pe loc ESLHAC. Piesele se pot ascult pe pagina lor oficiala, deci auditie placuta!