VAMPIRIA MAGAZINE „#6 June 2002 „Beloved Apocalypse””

Francesco, pui mult suflet in tot ceea ce faci! Acest ultim numar nu se diferentiaza cu mult fata de precedentul, cel putin din punct de vedere al imagisticii! Remarc o schimbare mult in bine in ceea ce priveste calitatea interviurilor, cel cu BATHORY fiind cel mai reusit, discutia matura intre cei doi separand definitiv realitatea de mit si idolatrie! Si cel cu DEINONYCHUS este reusit, dar nu inteleg desi a mai fost inclus in revista, atat timp cat label-ul sau i-a oferit lui Marco un contract! Pare o promovare penibila, ce nu-si avea rostul aici. THEATRE OF TRAGEDY, TCHORT, PENTAGRAM, SHINING, CRUACHAN, DIABOLICUM, MALOMBRA, JUDITH, CENTURIAN sunt alte interviuri alese, mai mult sau mai putin interesante, mai mult sau mai putin reusite.

Recenziile reprezinta un alt capitol interesant pentru cititori, de data aceasta editorul fiind grabit, modul de prezentare fiind asemanator cu cel din numarul precedent al revistei mele: style, details, vote.. Din cele scrise gasesc ca avem gusturi relativ asemanatoare, doar ca euforia lui Francesco gaseste mai usor si mai des superlativele asteptate de trupele in cauza. Daca m-a deranjat ceva la acest numar este pozitivismul editorului legat de muzica pe care a ascultat-o si abundenta de spatii publicitare. In rest, „Vampiria” incepe sa-si gaseasca propria identitate iar felul in care scrie Francesco a devenit unul profesionist. Ca accesoriu pentru cei ce vor sa plateasca meritata suma de 5$, din nou 2 CD-uri profesionale, cu aproximativ 40 de trupe din underground-ul Metalic. Francesco Palumbo, P.O. Box 31, 84015 Nocera Sup.re (SA), Italy,