THIS EMPTY FLOW „The album”

Va spune ceva TERGOTHON? Daca nu ati ascultat niciodata incontestabila mostra de Funeral Doom Metal „Stream For The Heavens”, va recomand sa o faceti imediat! In urma cu 12-13 ani aveam oportunitatea sa ascult acest genial album al unor finlandezi ce au decis sa renunte imediat dupa debut! Partea buna a lucrurilor fost ca Jori, Niko si mai tarziu Aku au infiintat un nou proiect, THIS EMPTY FLOW, cu care au debutat la Avantgarde.

„Magenta Skycode” a fost inregistrat in 1995 si a fost considerat un album cult pentru o scena Gothic deloc matura la acea vreme. Din pacate pentru ei, label-ul italian nu le-a mai oferit oportunitatea sa mai inregistreze ceva si astfel cei trei s-au trezit pe cont propriu. Dupa cateva tentative de inregistrari, trupa s-a desfiintat. Avem acum, prin efortul lui Mauro/Eibon Records (astfel se descopera legatura intre soundul CANAAN si chitarile finlandezilor), un dublu CD alcatuit din singurul lor album din 1995 remasterizat si, multe alte piese inregistrate inainte si dupa „Magenta Skycode”!

Daca va plac fazele Goth/Pop gen And Also The Tree, Clan Of Xymos, Radiohead sau The Cure, insa si un Pink Floyd mai domestic, nu ezitati sa cautati aceasta colectie de piese deosebite! Ganditi-va ca ANATHEMA a realizat albume ceva mai alternative dupa 1998, iar THIS EMPTY FLOW ar fi putut fi o trupa de inspiratie pentru britanici! Ar fi prea mult sa fac acum o cronica a unor materiale vechi de peste 10 ani. Pot insa sa dau o nota pe care o dau foarte rar albumelor despre care scriu: 10!!!!! Un dublu CD de colectie!