OSKOREI MAGAZINE „#6/Nov/Dec 2001”

Lars Jamne continua munca la aceasta revista intr-o maniera foarte serioasa, drept dovada sta si faptul ca tirajul a crescut vertiginos, cererea fiind din ce in ce mai mare. Ce este de apreciat este calitatea grafica pe care o imbunatateste considerabil editorul, alaturi de culoarea pe care incepe s-o dea inserand paginile color, in afara copertei. De altfel, Oskorei Graphics a obtinut deja recunoasterea pe plan international, foarte multe reviste apeland la grafica si lay-out-ul lui Lars. Totul este prezentat intr-un mod profesionist, facand din „Oskorei” una dintre primele trei publicatii underground de valoare. Din pacate, maniera interviurilor ramane la fel de simplista si oficiala, cu intrebari stricte si subiecte limitate. Recenziile sunt punctul forte al revistei, ochiul critic a lui Lars insistand insa doar pe realizarile brutale, pline de secvente Death si Black primitiv.

Faptul ca „Oskorei” apare destul de rar (cel mult de doua ori pe an) ma determina sa afirm ca cele 48 de pagini sunt insuficiente pentru a puncta toate momentele importante ale scenei Metal, dar, decat deloc, tot este ceva. Orientarea textelor pare sa fie acum ceva mai diversificata, astfel ca, pe langa interviuri cu trupe Black/Death Metal, cum ar fi: EMPEROR, ZYKLON, THORNS, BAL-SAGOTH, IMMORTAL, DESTRUCTION, ABIGOR, USURPER, CENTINEX, SIRIUS, MANGLED, DIVINE EMPIRE, CRAFT, DIE APOKALYPTISCHEN REITER, sau DREAMS OF DAMNATION, putem citi si altele, cum ar fi MAUDLIN OF THE WELL, EVERGREY sau FOREFATHER. Gasim si un material despre un concert ENSLAVED, alaturi de un CD compilatie cu 19 trupe mai putin cunoscute, asadar un numar plin de informatie utila celui ce prefera muzica Metal extrema. Cred ca intre timp a mai aparut un numar din „Oskorei”, deci ar fi bine sa va orientati cat mai repede catre adresa redactiei, pentru a afla mai multe noutati: OSKOREI, PB640, Sentrum, N-5807 Bergen, Norway.