A Dark Cabaret „A Dark Cabaret”

Ce combinatie… 11 piese, ce insumeaza 44 min si 55 de sec… 11+44, da, chiar ca m-am dus cu capul. Pai dar ce sa mai zic dupa ce am ascultat un alt proiect ciudat al lui Sam Rosenthal, ce nu are nici o legatura cu ceea ce ne-a invatat la BLACK TAPE… Este vorba de un sound Rock, Punk si Death Rock (daca ar fi sa fiu indulgent in a facecateva trimiteri spre soundul de astazi), ce promoveaza muzica anilor 20 (putem spune perioada interbelica) din barurile americane, unde, trupe necunoscute noua faceau furori cu muzica de cabaret.

Aflu ca pe atunci ar fi existat REVUE NOIR, THE DRESDEN DOLLS sau JILL TRACY iar cei de astazi prelucreaza piese din acea vreme intr-o maniera originala, dar care nu au cum sa nu te trimita spre acele imagini vazute in filmele cu nemti, americani, englezi, cand prohibitia era la putere, cu multa decadenta cica! Pian de salon, viori, ritmuri saltimbance, voci feminine senzuale, portjartiere multiple, decolteuri impresionante, machiaj strident, ciorapi de dama in modele cat mai stridente si diferite… De parca astazi ar fi altfel! Doar ca azi ipocrizia a devenit un criteriu valoric important pentru majoritatea celor ce traiesc in „normalitate”.

Coperta si intreg booklet-ul coincid perfect cu atmosfera cabaretului de demult, de pe vremea cand fascisitii sau nazistii ar fi impletit idealurile ariene cu mult vin, femei frumoase si sex. Cel putin asa citesc in pliantul CD-ului. O muzica anacronica pentru trendul de astazi care ar putea sa trezeasca viata printre bunicii nostri… care or mai fi.